Sport Management
Due to the dynamics of our activities and rapidity of news appearance, we present only selected posts in english, the rest of news will remain in polish.
24 October 2009
Sukces pierwszej edycji rajdu RMF Morocco Challenge
Sukcesem zakończył się pierwszy w historii polski rajd pustynny – RMF Morocco Challenge.

W rajdzie RMF Morocco Challenge 2009 wzięło udział 27 załóg, wśród nich ekipa RMF FM w składzie: Marta Grzywacz, Piotr Jaworski oraz Tadeusz Sołtys. Uczestniczyły także osoby dobrze znane ze świata show biznesu, załoga TVN tj. Daria Widawska oraz Piotr Zelt.

Ogólnie liczba osób w rajdzie wynosiła 82 osoby. Wśród nich znalazła się doskonale zorganizowana ekipa ratunkowa w skład, której wchodziły pomoc medyczna, serwis techniczny oraz pozostała 10 osobowa ekipa wspomagająca uczestników rajdu.

Wszyscy uczestnicy bezpiecznie ukończyli rajd. Niezapomniane emocje pozostaną im na długie lata.

„Było świetnie! To zupełnie nowe dla mnie doznania. I muszę przyznać, że nie zawiodłem się! Warto tu było przyjechać, warto było to przeżyć!” – powiedział Piotr Zelt.

Zapraszamy do obejrzenia pierwszych relacji:

{1} relacja I
{2} relacja II
{3} relacja III

***
Sport Management Polska jest wyłącznym partnerem marketingowym rajdu RMF Morocco Challenge
prev    |    next

SMP is the author of Polish Swimming promotional success. In years 2005-2008, the company was the sole representative of Polish Swimming Association in marketing actions. During this time SMP has also created two major sponsorship programs for Bioton SA and Telefonia Dialog SA.
On behalf of the Tauron Group, SMP in cooperation with research institute ARC Market and Opinion has developed a unique research methodology. It was realized at the worlds standard level and it was used for the selection, planning, analyzing and reporting the effectiveness of sponsorship activities.
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice