Sport Management
Due to the dynamics of our activities and rapidity of news appearance, we present only selected posts in english, the rest of news will remain in polish.
10 November 2009
Sport Management Polska partnerem PZLA
Sport Management Polska (SMP) zostało oficjalnym przedstawicielem Polskiego Związku Lekkiej Atletyki w zakresie marketingu i reklamy. Umowa obejmuje m.in. przygotowanie profesjonalnej oferty sponsorskiej oraz działania mające na celu pozyskanie nowych sponsorów.

„Rozpoczynamy współpracę z jednym z najlepiej zarządzanych związków sportowych, który może poszczycić się piękną historią oraz wieloma sukcesami sportowymi. Ostatni występ na Mistrzostwach Świata w Berlinie 2009, gdzie nasi reprezentanci zdobyli 8 medali pozwala nam z wielkim optymizmem patrzeć w kierunku Igrzysk Olimpijskich w Londynie 2012” – powiedział prezes SMP Grzegorz Kita.

„Głównym celem naszej współpracy jest pozyskanie nowych partnerów biznesowych dla PZLA. Intencją Związku jest dostarczenie sponsorom usług marketingowych w oparciu o najlepsze światowe standardy. Sport Management Polska ma bogate doświadczenie w pracy ze sportem na poziomie narodowym. Wspólnie stworzymy nową jakość w polskim sporcie” – dodał Grzegorz Kita.

Oficjalna strona Polskiego Związku Lekkiej Atletyki: www.pzla.pl
prev    |    next

SMP is the author of Polish Swimming promotional success. In years 2005-2008, the company was the sole representative of Polish Swimming Association in marketing actions. During this time SMP has also created two major sponsorship programs for Bioton SA and Telefonia Dialog SA.
On behalf of the Tauron Group, SMP in cooperation with research institute ARC Market and Opinion has developed a unique research methodology. It was realized at the worlds standard level and it was used for the selection, planning, analyzing and reporting the effectiveness of sponsorship activities.
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice