Sport Management
Due to the dynamics of our activities and rapidity of news appearance, we present only selected posts in english, the rest of news will remain in polish.
15 December 2009
SMP z sukcesem promuje polskie Taekwon-Do
Aktywne i kreatywne działania promocyjne realizowane przez SMP powodują wzrost zainteresowania tą dyscypliną sportu. 

Po powrocie reprezentacji z Mistrzostw Świata w Argentynie, gdzie nasi seniorzy zdobyli aż 15 medali w tym 6 medali złotych, SMP zorganizował specjalny, promocyjny media tour mający na celu popularyzację sukcesów dyscypliny.

Aktywny weekend promocyjny reprezentanci zaczęli od fantastycznego pokazu otwierającego piątkową XII Galę Konfrontacji Sztuk Walki.

W trakcie weekendu zawodnicy zostali natomiast zaproszeni do stacji telewizyjnych i rozgłośni radiowych (TVP1, TVP Polonia, Radio 3 i Radio Euro).

Joanna Paprocka i Ilona Działa – dwie najbardziej utytułowane i doświadczone zawodniczki – wyrastają na ambasadorki polskiego Taekwon-Do. W sobotę gościły m.in. w programie „Śniadanie na podwieczorek” na antenie TVP Polonia.

Niedziela to dwa zaproszenia do audycji radiowych. Program „Co was kręci?” w Radio Euro oraz „Trzecia strona medalu” w Radio 3.

W poniedziałek trzy zawodniczki zostały zaproszone do telewizji TVP1 na program "Kawa czy herbata". Wystąpiły z kolejnym interesującym pokazem, a następnie udzieliły ciekawego przedświątecznego wywiadu.

W pokazie obok Joanny Paprockiej i Ilony Działy wystąpiła Joanna Lipa. Zapraszam do obejrzenia materiału

Tak dynamiczna promocja to efekt współpracy podjętej przez Polski Związek Taekwon-Do z Sport Management Polska.
 
„Filozofią firmy jest bowiem nie tylko angażowanie się w promocję i rozwój całego polskiego sportu ale też pomoc, nagłaśnianie i promowanie wartościowych sukcesów mniej znanych polskich sportowców. Szczególnie tych, którzy osiągając światowe sukcesy pozostają mało znani szerszej publiczności” -powiedział prezes Sport Management Polska Grzegorz A. Kita.
prev    |    next

SMP is the author of Polish Swimming promotional success. In years 2005-2008, the company was the sole representative of Polish Swimming Association in marketing actions. During this time SMP has also created two major sponsorship programs for Bioton SA and Telefonia Dialog SA.
On behalf of the Tauron Group, SMP in cooperation with research institute ARC Market and Opinion has developed a unique research methodology. It was realized at the worlds standard level and it was used for the selection, planning, analyzing and reporting the effectiveness of sponsorship activities.
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice