Sport Management
Due to the dynamics of our activities and rapidity of news appearance, we present only selected posts in english, the rest of news will remain in polish.
12 August 2009
Campus sponsorem głównym Ekspedycji Syberia Mongolia 2009
Marka Campus została sponsorem głównym Ekspedycji Syberia Mongolia 2009, która wystartuje 14 sierpnia z Warszawy i potrwa ok. 50 dni.

Sponsorami wyprawy, której oficjalna nazwa brzmi „Campus Syberia Mongolia Expedition 2009”, zostały ponadto firma farmaceutyczna Krka oraz Alma Market, a partnerem fotograficznym – marka Sony.

Współpracę z Campus i Sony zapewnił partner marketingowy projektu, firma Sport Management Polska.

W Campus Syberia Mongolia Expedition 2009 weźmie udział czterech podróżników, którzy dwoma samochodami terenowymi pokonają ponad 22 tysiące kilometrów. Wyprawą pokieruje doświadczony podróżnik offroadowy Michał Rej, organizator m.in. ekspedycji Tien-Shan 2007.

„Cele wyprawy to m.in. pokonanie bardzo trudnej trasy wzdłuż Bajkalsko-Amurskiej Magistrali Kolejowej (BAM) i mongolskiej części pustyni Gobi. Celem społecznym wyprawy jest dostarczenie darów mieszkańcom syberyjskiej wsi Wierszyna – potomkom emigrantów z Małopolski i Zagłębia Dąbrowskiego” – powiedział Grzegorz Kita, szef Sport Management Polska.

Strona internetowa: www.syberia-mongolia.pl
prev    |    next

SMP is the author of Polish Swimming promotional success. In years 2005-2008, the company was the sole representative of Polish Swimming Association in marketing actions. During this time SMP has also created two major sponsorship programs for Bioton SA and Telefonia Dialog SA.
On behalf of the Tauron Group, SMP in cooperation with research institute ARC Market and Opinion has developed a unique research methodology. It was realized at the worlds standard level and it was used for the selection, planning, analyzing and reporting the effectiveness of sponsorship activities.
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice