Sport Management
Due to the dynamics of our activities and rapidity of news appearance, we present only selected posts in english, the rest of news will remain in polish.
24 February 2010
Nowatorski projekt dla Grupy Allianz Polska
Sport Management Polska (SMP) podpisał umowę z Grupą Allianz Polska (właściciel Górnika Zabrze) na wykonanie nowatorskiego projektu analityczno-doradczego „Awans Górnika Zabrze do Ekstraklasy”.

Projekt przewiduje wykonanie szeregu raportów obserwacyjno-analitycznych oraz doradztwo operacyjne.

Kompleksowy projekt w zakresie analizy i obserwacji meczów piłkarskich dla Grupy Allianz Polska będzie obejmował grę Górnika Zabrze oraz jego przeciwników w I lidze piłki nożnej (runda wiosenna sezonu 2009/2010). Projekt realizowany będzie w okresie od marca do czerwca 2010 r.

Celem współpracy jest doprowadzenie do awansu Górnika Zabrze do Ekstraklasy.

W ramach analizy i obserwacji meczów dokonywane będą wszechstronne analizy dotyczące następujących elementów:
  • Analiza gry zawodników
  • Analiza gry - zespoły zbiorczo i poszczególne formacje
  • Stałe fragmenty gry i elementy stałe
  • Praca trenera oraz sztabu medyczno-szkoleniowego 
  • Oceny elementów "miękich" - wartości psychologiczne i motywacyjne
***

Po meczach sezonu 2009/2010 rozegranych jesienią, zespół Górnika znajduje się na piątym miejscu w tabeli z dziesięciopunktową stratą do lidera (Widzew Łódź)

Wyżej niż zespół Górnika znajdują się także Pogoń Szczecin oraz ŁKS Łódź. Obydwa kluby również deklarują walkę o awans do Ekstraklasy. 

Niekorzystny dla Górnika jest również terminarz. Ze wszystkimi rywalami do awansu Górnik gra na wyjeździe.
prev    |    next

SMP is the author of Polish Swimming promotional success. In years 2005-2008, the company was the sole representative of Polish Swimming Association in marketing actions. During this time SMP has also created two major sponsorship programs for Bioton SA and Telefonia Dialog SA.
On behalf of the Tauron Group, SMP in cooperation with research institute ARC Market and Opinion has developed a unique research methodology. It was realized at the worlds standard level and it was used for the selection, planning, analyzing and reporting the effectiveness of sponsorship activities.
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice