Sport Management
Due to the dynamics of our activities and rapidity of news appearance, we present only selected posts in english, the rest of news will remain in polish.
1 April 2011
Energa wybiera Sport Management Polska
Energa - jedna z największych polskich grup energetycznych, wybrała Sport Management Polska (SMP) jako głównego partnera do współpracy w zakresie programu Olimpijska Energa. 

Współpraca dotyczy realizacji działań promocyjno-komunikacyjnych dla programu „Olimpijska Energa”. W roku poprzednim SMP przygotował specjalistyczną strategię komunikacji programu na lata 2010 – 2012.

Olimpijska Energa to największy w Polsce program koszykarski przeznaczony dla dzieci ze szkół podstawowych. W tegorocznej edycji turnieju bierze udział ok. 5800 szkół i ponad 75.000 dzieci.






 
prev    |    next

SMP is the author of Polish Swimming promotional success. In years 2005-2008, the company was the sole representative of Polish Swimming Association in marketing actions. During this time SMP has also created two major sponsorship programs for Bioton SA and Telefonia Dialog SA.
On behalf of the Tauron Group, SMP in cooperation with research institute ARC Market and Opinion has developed a unique research methodology. It was realized at the worlds standard level and it was used for the selection, planning, analyzing and reporting the effectiveness of sponsorship activities.
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice