Due to the dynamics of our activities and rapidity of news appearance, we present only selected posts in english, the rest of news will remain in polish.
2 October 2009
Ekspedycja zakończona sukcesem Campus Syberia Mongolia Expedition zameldowała wykonanie zadania.
Po pokonaniu ponad 22 tysięcy kilometrów po drogach i bezdrożach Azji wyprawa Campus Syberia Mongolia Expedition 2009 zameldowała dziś w Warszawie „wykonanie zadania”. W ciągu sześciotygodniowej podróży polscy podróżnicy pokonali m.in. liczący prawie 1500 kilometrów odcinek wzdłuż Bajkalsko-Amurskiej Magistrali Kolejowej (BAM) z Siewierobajkalska do Tyndy – trasę nazywaną Mount Everestem off-roadu. Wyprawa dostarczyła też dary do wsi Wierszyna – „Małej Polski” na Syberii – oraz przemierzyła stepy Mongolii. „To było niesamowite, mimo kłopotów technicznych udało nam się pokonać całą trasę ‘o własnych kołach’” – powiedział organizator ekspedycji Michał Rej. – „Pokonanie BAM-u było przeżyciem, którego nie da się zapomnieć i które trudno z czymkolwiek porównać. To była prawdziwa wisienka na torcie tej ekspedycji”. W wyprawie, która wystartowała 14 sierpnia br. z Warszawy, wzięło udział czterech doświadczonych polskich off-roadowców – Michał Rej, Piotr Stańczak, Paweł Szperliński i Szymon Stec. Podróżowali Land Roverem Discovery I i Toyotą Land Cruiserem VDJ 200 w wersji Africa. Strona internetowa: www.syberia-mongolia.pl *** Sport Management Polska jest współorganizatorem i wyłącznym partnerem marketingowym Ekspedycji Campus Syberia - Mongolia 2009. |
SMP is the author of Polish Swimming promotional success. In years 2005-2008, the company was the sole representative of Polish Swimming Association in marketing actions. During this time SMP has also created two major sponsorship programs for Bioton SA and Telefonia Dialog SA.
|
On behalf of the Tauron Group, SMP in cooperation with research institute ARC Market and Opinion has developed a unique research methodology. It was realized at the worlds standard level and it was used for the selection, planning, analyzing and reporting the effectiveness of sponsorship activities.
|