Due to the dynamics of our activities and rapidity of news appearance, we present only selected posts in english, the rest of news will remain in polish.
15 October 2009
„Złota Drużyna”- Sport Management Polska tworzy nowy projekt Sześć polskich Mistrzyń Świata w Taekwondo ITF, multimedalistek, aktualnych i wielokrotnych mistrzyń Świata i Europy wchodzi w skład Złotej Drużyny – najnowszego projektu marketingowego firmy Sport Management Polska (SMP).
Polki, uznawane za jedną z najlepszych drużyn w historii Taekwon-Do, są faworytkami zbliżających się mistrzostw świata, które odbędą się w dn. 26-29 listopada tego roku w Argentynie. „Rozpoczęliśmy współpracę z tymi wybitnymi zawodniczkami nie tylko ze względu na ich ogromny potencjał i dorobek sportowy” – powiedział prezes zarządu Sport Management Polska Grzegorz Kita. – „Złota Drużyna to kolejny projekt stworzony przez nas w ramach realizacji misji firmy, jaką jest między innymi popularyzacja także mniej znanych dyscyplin sportu, nie tylko tych z pierwszych stron gazet”. „Różne odmiany sztuk walki trenują dziś dziesiątki tysięcy Polaków. Takie wiodące dyscypliny jak Taekwon-Do pozwalają rozwijać i ciało, i ducha, są oparte na głębszej filozofii a nie tylko na samych zasadach rywalizacji. To olbrzymi potencjał sportowy i wychowawczy, który warto wykorzystać, także marketingowo” – powiedziała Joanna Paprocka, Mistrzyni Świata i lider Złotej Drużyny. |
SMP is the author of Polish Swimming promotional success. In years 2005-2008, the company was the sole representative of Polish Swimming Association in marketing actions. During this time SMP has also created two major sponsorship programs for Bioton SA and Telefonia Dialog SA.
|
On behalf of the Tauron Group, SMP in cooperation with research institute ARC Market and Opinion has developed a unique research methodology. It was realized at the worlds standard level and it was used for the selection, planning, analyzing and reporting the effectiveness of sponsorship activities.
|