SMP w mediach
Sport Management Polska to firma wyspecjalizowana w profesjonalnym marketingu i konsultingu sportowym. SMP wszechstronnie łączy tak różnorodne dziedziny biznesu sportowego jak: konsulting, marketing, management, PR, organizację eventów i szkoleń.
Ekspercka wiedza, szerokie kompetencje i bogata praktyka – taki kapitał od lat znajduje uznanie wśród przedstawicieli świata mediów zarówno biznesowych, marketingowych jak i sportowych.
Grzegorz Kita, Prezes Sport Management Polska, zarządzający firmą od 2002 roku, jest najczęściej cytowanym ekspertem z zakresu biznesu sportowego w Polsce.
Zapraszamy do zapoznania się z niektórymi artykułami, audycjami, transmisjami telewizyjnymi czy innymi przekazami medialnymi.
***
CHCESZ SKORZYSTAĆ BEZPOŚREDNIO I INDYWIDUALNIE Z WIELOLETNICH DOŚWIADCZEŃ BIZNESOWYCH I OBSZERNEJ WIEDZY GRZEGORZA KITY? Zobacz ofertę MENTORING
...................................................................................................................................................................................................,
2009-12-11
Dziennik Gazeta Prawna
|
Pierwsza walka Mariusza Pudzianowskiego w formule MMA rozgrzewa wyobraźnię. Jak to możliwe, że piętnaście minut w ringu warte jest 250 tys. zł. ?
Prezes Zarządu Sport Management Polska, Grzegorz Kita wskazuje jednak, że na taką stawkę sportowiec pracuje latami, budując i wzmacniając swój wizerunek i rozpoznawalność. |
|
|
2009-10-30
Dziennik Polski "Wisła Kraków może stracić sponsora"
|
Zakaz reklamy, który ma objąć firmy bukmacherskie w mocnym stopniu dotknie kluby sportowe, które dotychczas współpracowały z tym sektorem. Poproszony o opinię Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska uważa, że wśród klubów piłkarskich Wisła Kraków będzie jednym z podmiotów, który najmocniej odczuje taką sytuację. |
|
|
2009-10-27
Wirtschaftsblatt (Austria)
|
Jak zmienia się Polska przygotowując się do EURO 2012? Jakie zmiany zachodzą w globalnej infrastrukturze kraju? Jak nowoczesne stadiony zmieniają krajobraz polskiego sportu?
O tym wszystkim rozmawiał Prezes SMP Grzegorz Kita z Beatrice Bösiger - dziennikarką najbardziej prestiżowego w Austrii, dziennika ekonomicznego Wirtschaftsblatt. |
|
|
2009-10-27
Metro
|
Ile trzeba zapłacić za Kubicę, Gortata i Małysza? Wzrastająca popularność sportu i sportowców powoduje, że stają się oni cennymi aktywami marketingowymi.
O wartości polskich zawodników, ich cechach osobowych i potencjale reklamowym mówi Grzegorz Kita - Prezes Zarządu Sport Management Polska. |
|
|
2009-10-23
TV Biznes
|
Jaki jest stan rynku marketingu sportowego w Polsce?
W programie udział wzieli: Grzegorz Kita - Prezes Zarządu Sport Management Polska oraz reprezentowana przez SMP Mistrzyni Świata w taekwondo - Joanna Paprocka. |
|
|
2009-10-19
TVN CNBC
|
Gośćmi programu byli Prezes Zarządu Sport Management Polska, Grzegorz Kita oraz Krzysztof Sachs, partner Ernst & Young. Tematem rozmowy była przyszłość polskiego biznesu piłkarskiego. Jak naprawić polską piłkę? Czy bojkot kibiców może uderzyć w PZPN? |
|
|
2009-10-16
Radio PIN
|
Ekonomiczne aspekty gorącej atmosfery wokół polskiej piłki. Jak mocna jest zasadniczo pozycja dyscypliny? Czy w długim horyzoncie czasowym piłka nożna jest w ogóle do pokonania przez inne dyscypliny?
W szerokim komentarzu na antenie radiowej, Prezes SMP - Grzegorz Kita, przedstawia pozycję futbolu we współczesnej architekturze marketingowej i mediowej. |
|
|
2009-10-15
PAP
|
Jak powinni zachować się sponsorzy polskiej reprezentacji w świetle akcji bojkotu PZPN? Czy pośpiech i nerwy to dobry doradca?
O tym wszystkim można przeczytać w "gorącym" materiale Polskiej Agencji Prasowej. Poproszony o wypowiedzi - Prezes Zarządu Sport Management Polska, Grzegorz A. Kita - uważa, że obecną sytuację trzeba traktować z najwyższą ostrożnością ale nie podejmować gwałtownych ruchów.
Czy słuszne jest zdanie eksperta przedstawiającego jedyną wyważoną opinię w tej gorącej atmosferze? |
|
|
2009-08-30
Eventspace.pl
|
Marketing sportowy – zaangażowane emocje i nie nachalna promocja.
O różnorodnych aspektach marketingu sportowego mozna przeczytać w długiej rozmowie specjalistycznego portalu Eventspace.pl z Grzegorzem Kitą, prezesem SMP. |
|
|
2009-08-18
National Geographic Polska
|
W Campus Syberia Mongolia Expedition 2009 bierze udział czterech podróżników, którzy dwoma samochodami terenowymi zamierzają pokonać m.in. trasę wzdłuż Bajkalsko-Amurskiej Magistrali Kolejowej (BAM), zwaną „Mount Everestem offroadowców” i mongolską część pustyni Gobi.
Jednak nie tylko cele podróżnicze przyświecają wyprawie. - Celem społecznym wyprawy jest dostarczenie darów do wsi Wierszyna, założonej prawie sto lat temu przez emigrantów z Małopolski i Zagłębia Dąbrowskiego. Dla Polonii syberyjskiej ekspedycja wiezie m.in. literaturę w jęz. polskim i leki – powiedział Grzegorz Kita, prezes firmy Sport Management Polska – wyłącznego doradcy i partnera marketingowego ekspedycji.
|
|
|
2009-05-13
TVN CNBC
|
Prezes Sport Management Polska – Grzegorz Kita oraz Wiceprezes spółki PL.2012 – Rafał Kapler byli gośćmi Biznes lunchu. Tematem spotkania była lista miast gospodarzy podczas Euro 2012, ogłoszona przez Komitet Wykonawczy UEFA. |
|
|
2009-04-16
TVN CNBC
|
Gościem magazynu 'Dalszy ciąg poranka' był Prezes Zarządu Sport Management Polska, Grzegorz Kita. Tematem rozmowy było EURO 2012, które ma się odbyć w Polsce i na Ukrainie. Czy jest realna groźba utraty prawa do organizacji Mistrzostw Europy? W ilu polskich miastach będą rozgrywane spotkania? |
|
|
2009-03-16
Gazeta Pomorska
|
Impreza sportowa rangi światowej to dla miasta organizatora duży potencjał promocyjny ale także poważne wyzwanie. Czy Toruń skorzysta na organizacji Mistrzostw Świata 1. Dywizji w hokeju na lodzie?
Prezes Zarządu Sport Management Polska, Grzegorz Kita wskazuje jak powinien wyglądać plan promocyjny imprezy i od czego zależy powodzenie zarówno eventu jak i promocji miasta. |
|
|
|
|
|