Sport Management
MENTORING - doradztwo strategiczne i biznesowe, wsparcie w rozwoju, przyśpieszenie rozwoju, game-changing
Ekspercka wiedza, szerokie kompetencje i bogata praktyka – taki kapitał od lat znajduje uznanie wśród przedstawicieli świata biznesu, marketingu i zarządzania.

Grzegorz Kita jest uznanym ekspertem z zakresu doradztwa strategicznego, marketingu i zarządzania oraz mentorem zarówno dla dużych korporacji jak i rynku start-upów. Pracuje także bezpośrednio z menadżerami zarządzającymi dużymi organizacjami oraz właścicielami mniejszych firm.

Unikalne kompetencje i doświadczenia to połączenie sukcesów z różnorodnych sektorów gospodarki.


GRZEGORZ KITA
 

- jeden z pierwszych polskich przedsiębiorców w gospodarce wolnorynkowej. Działalność biznesową rozpoczął w 1990r. wraz z transformacją gospodarczą.

- jeden z pierwszych polskich inwestorów giełdowych (1993-1998)

- strateg dużej korporacji o łącznych przychodach ponad 1,3 mld zł (1999-2002)

- pionier i autorytet na rynku biznesu sportowego (od 2002r. do dziś)

Grzegorz Kita jest także najczęściej cytowanym ekspertem z zakresu biznesu sportowego w Polsce. W trakcie roku udziela ok. 50-70 wypowiedzi i wywiadów dla mediów { zobacz_więcej }
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje