Sport Management
6 lipca 2009
Transkontynentalny projekt SMP - Ekspedycja Syberia Mongolia
Sport Management Polska (SMP) został współorganizatorem oraz wyłącznym doradcą i partnerem marketingowym projektu Ekspedycji Syberia Mongolia 2009.

Ekspedycją pokieruje doświadczony podróżnik offroadowy Michał Rej. Czteroosobowa ekipa w dwóch samochodach terenowych będzie miała do pokonania ponad 22 tysiące kilometrów w ciągu około sześciu tygodni, na trasie czekają ich niemal wszystkie warunki terenowe.

Najtrudniejszym odcinkiem będzie podróż wzdłuż Bajkalsko-Amurskiej Magistrali Kolejowej (BAM), którą dotąd pokonało samochodem tylko siedmiu podróżników z całego świata. Uczestnicy Campus Syberia Mongolia Expedition będą pierwszymi Polakami, którzy za jednym podejściem zmierzą się z BAM i bezdrożami Mongolii, w tym pustynią Gobi.

Polscy podróżnicy będę również pierwszymi, którzy zamierzają udokumentować to dokonanie.

Do zadań SMP będzie należała pełna marketingowa konfiguracja projektu, w tym m.in. pozyskanie sponsorów i partnerów Ekspedycji oraz patronów medialnych.

Strona internetowa: www.syberia-mongolia.pl
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje