Sport Management
22 października 2009
Sport Management Polska partnerem PZTKD
Sport Management Polska (SMP) został wyłącznym partnerem marketingowym Polskiego Związku Taekwon-Do.

Umowa obejmuje m.in. promocję Taekwon-Do i reprezentacji Polski w tej dyscyplinie oraz doradztwo strategiczne i zaawansowaną analitykę marketingową.

Główne cele współpracy to zdynamizowanie polityki informacyjnej i promocja dyscypliny przed Mistrzostwami Świata, które odbędą się już za miesiąc w miejscowości Mar del Plata w Argentynie.

Wcześniej SMP nawiązała współpracę z sześcioma polskimi multimedalistkami Taekwon-Do ITF, aktualnymi i wielokrotnymi mistrzyniami świata i Europy, tworząc z nimi projekt marketingowy „Złota Drużyna”.

„Od lat specjalizujemy się w tworzeniu produktów z zakresu marketingu sportowego, wypromowaliśmy m.in. polskie pływanie. Jesteśmy także jedną z niewielu firm potrafiących współpracować z różnymi dyscyplinami sportu, klubami czy zawodnikami. Doświadczenie i specjalistyczne know-how pozwala nam tworzyć produkty marketingowe w praktycznie każdej dziedzinie sportu” – dodał Grzegorz Kita.

Oficjalna strona Polskiego Związku Taekwon-Do: www.pztkd.lublin.pl
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje