Sport Management
25 listopada 2015
Grzegorz Kita najpopularniejszym panelistą III BKMS
Ze względu na szeroką, praktyczną wiedzę i doświadczenie, prezes Kita został zaproszony przez organizatorów III Bałtyckiego Kongresu Marketingu Sportowego aż do 6 wydarzeń: 2 debat i 4 paneli.

Dzień I - 24 listopada 2015 r. (wtorek)

11:13 - DEBATA. GLOBALNA PROMOCJA POLSKIEGO SPORTU
12:33 - SPORT NA TWITTERZE
14:33 - PRZEKAZYWANIE WARTOŚCI Z POKOLENIA NA POKOLENIE czyli o tym, że sport bez odwołania się do tradycji jest jak plaża bez słońca
15:57 - CZYM SKORUPKA ZA MŁODU NASIĄKNIE czyli o marketingu sportów dziecięcych

Dzień II - 25 listopada 2015 r. (środa)

10:17 - DEBATA. SZLACHETNE KAMIENIE WRZUCONE DO MIODU NABIERAJĄ WIĘKSZEGO BLASKU czyli o kreowaniu wizerunków sportowców w mediach cyfrowych
14:27 - WARTO MALOWAĆ TRAWĘ NA ZIELONO? czyli o zarządzaniu infrastrukturą sportową



BKMS:
http://www.bkms.pl/pl/
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje