Sport Management
2 lutego 2016
Tauron Arena Kraków. Okręt flagowy prze do przodu.
"Gazeta Wyborcza" przeprowadziła obszerny wywiad z Prezesem SMP - Grzegorzem Kitą o mistrzostwach Europy w piłce ręcznej ale także o promocji Krakowa i rozwoju Tauron Areny.

- Podczas mistrzostw Europy w piłce ręcznej Kraków pokazał się jako dynamiczne miasto tętniące życiem. Tylko w międzynarodowym przekazie telewizyjnym było go trochę za mało - mówi Grzegorz Kita, prezes zarządu Sport Management Polska, ekspert ds. marketingu i konsultingu sportowego.

Zapraszamy do przeczytania.

Link:
http://www.krakow.sport.pl/sport-krakow/1,115665,19569986,tauron-arena-krakow-okret-flagowy-prze-do-przodu.html
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje