Sport Management
22 stycznia 2016
DAKO Oficjalnym Partnerem Premium Borussii Mönchengladbach
Marka DAKO została Oficjalnym Partnerem Premium Borussii Mönchengladbach – czołowego klubu Bundesligi.

Borussia Mönchengladbach to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i utytułowanych klubów piłkarskich w Niemczech. Dotychczasowe osiągnięcia plasują Borussię na trzecim miejscu w historii ligi. W obecnym sezonie klub zajmuje mocną 4 pozycję w tabeli. Klub znany jest z ofensywnej i dynamicznej gry.

Partnerstwo z poważnym zespołem piłkarskim grającym w czołowej europejskiej lidze stanowi kolejne posunięcie budujące międzynarodową siłę marki DAKO. Wpisując się w dotychczasową strategię działań na międzynarodowych imprezach sportowych, partnerstwo z Borussią lokuje markę w kontekście silnych, pozytywnych emocji sportowych. Obecność na bandach stadionowych klubu, na ściance sponsorskiej oraz w tunelu prowadzącym na murawę stadionu przekłada się z kolei na wzrost rozpoznawalności marki, między innymi dzięki telewizyjnym transmisjom spotkań. Podobne skutki daje prezentacja sponsora na autokarze zespołu oraz w magazynie klubowym dystrybuowanym podczas meczów.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje