Sport Management
24 października 2009
Sukces pierwszej edycji rajdu RMF Morocco Challenge
Sukcesem zakończył się pierwszy w historii polski rajd pustynny – RMF Morocco Challenge.

W rajdzie RMF Morocco Challenge 2009 wzięło udział 27 załóg, wśród nich ekipa RMF FM w składzie: Marta Grzywacz, Piotr Jaworski oraz Tadeusz Sołtys. Uczestniczyły także osoby dobrze znane ze świata show biznesu, załoga TVN tj. Daria Widawska oraz Piotr Zelt.

Ogólnie liczba osób w rajdzie wynosiła 82 osoby. Wśród nich znalazła się doskonale zorganizowana ekipa ratunkowa w skład, której wchodziły pomoc medyczna, serwis techniczny oraz pozostała 10 osobowa ekipa wspomagająca uczestników rajdu.

Wszyscy uczestnicy bezpiecznie ukończyli rajd. Niezapomniane emocje pozostaną im na długie lata.

„Było świetnie! To zupełnie nowe dla mnie doznania. I muszę przyznać, że nie zawiodłem się! Warto tu było przyjechać, warto było to przeżyć!” – powiedział Piotr Zelt.

Zapraszamy do obejrzenia pierwszych relacji:

{1} relacja I
{2} relacja II
{3} relacja III

***
Sport Management Polska jest wyłącznym partnerem marketingowym rajdu RMF Morocco Challenge
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje