1 marca 2016
Michał Winiarski w reklamach Luksja Care Pro Men Kapitan siatkarskiej drużyny mistrzów świata, Michał Winiarski, został ambasadorem nowej linii żeli pod prysznic Luksja Care Pro Men (PZ Cussons).
Kampania z udziałem Winiarskiego prowadzona będzie od kwietnia pod hasłem „Świeżość w mistrzowskim wydaniu”. Wybór ambasadora marki poprzedziło badanie przygotowane przez firmę Millward Brown. Wynika z niego, że ponad połowa Polaków uważa Winiarskiego za wzór do naśladowania, a 72% postrzega go jako profesjonalistę w swojej dziedzinie. |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|