Sport Management
4 kwietnia 2016
Rozpoczęła się kampania usługi Fair Play z Adamem Nawałką
Rozpoczęła się kampania reklamująca usługę Fair Play w taryfie Play dla Firm. Głównym bohaterem reklam jest Adam Nawałka, trener piłkarskiej reprezentacji Polski.

W spocie Adam Nawałka z futbolówką odwiedza punkt sprzedaży Play, w którym pracują Basia i Maciek, występujący w reklamach sieci od ponad trzech lat. Selekcjoner dowiaduje się od nich, jak działa wprowadzony przez operatora w połowie marca program Fair Play, i zauważa, że podobne zasady stosuje w swojej pracy trenerskiej.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje