13 maja 2016
Szkolenie z zarządzania dla małych klubów ze Śląska. Można fascynować się Barceloną, Bayernem, Manchesterem ale sport to nie tylko wielki sport. Istnieją też kluby małe, organiczne, działające w gminach miejsko-wiejskich. Ambitnie stawiające czoło codziennej rzeczywistości. Brakowi środków finansowych i niskiemu zainteresowaniu mediów. Takim klubom właściwie nikt nie pomaga i nikt nie wyciąga do nich pomocnej ręki. A mimo to dzielnie trwają i rozwijają się..
W piątek, do późnego wieczora, na zaproszenie prężnie działającego Centrum Rozwoju Inicjatyw Społecznych CRIS, szef SMP - Grzegorz Kita, prowadził szkolenie w takim właśnie miejscu. W Czerwionce-Leszczyny k.Rybnika, lokalne organizacje pozarządowe wyasygnowały wspólny budżet, żeby zaprosić eksperta na szkolenie w zakresie nowoczesnego zarządzania klubami sportowymi. Oczywiście w kontekście lokalnym i regionalnym. Na sali zasiadła grupa kilkunastu osób - prezesów, właścicieli, osób zarządzających lokalnymi, małymi podmiotami sportowymi z różnych dyscyplin i na różnych etapach rozwoju. Codziennie dzielnie biorących na siebie trud utrzymywania i działania klubów w małych społecznościach. Dynamicznych animatorów lokalnego sportu. Wśród nich znaleźli się m.in. przedstawiciele:
Można się tylko cieszyć, że w takich miejscach, teoretycznie oddalonych od głównego nurtu biznesu sportowego docenia się wartość edukacji i rozwoju. *** Przykłady podobnych szkoleń: ► Szkolenie dla TS Wisła Kraków. Marketing, komunikacja, PR, zarządzanie, sponsoring. Kraków 2020r. Czytaj_więcej ► Szkolenie z marketingu sportowego dla klubów z Kujawsko-Pomorskiego. Włocławek 2017r. Czytaj_więcej ► Zachodniopomorskie chce uczyć się od Grzegorza Kity. Szczecin 2012r. Czytaj_więcej "Zachodniopomorskie chce uczyć się od Grzegorza Kity" (2012r.) Blisko 50 osób reprezentujących ponad 40 organizacji i klubów sportowych z terenu całego województwa zachodniopomorskiego wzięło udział w szkoleniu na temat marketingu sportowego i zarządzania w sporcie, jakie przeprowadził pan Grzegorz Kita. Wśród uczestników pojawili się przedstawiciele wielu, różnorodnych dyscyplin począwszy do futbolu czy koszykówki poprzez sporty motorowe, kolarstwo i sztuki walki a skończywszy na przedstawicielach żeglarstwa, lekkiej atletyki, squasha czy pływania. Uczestnicy szkolenia reprezentowali także pełny przekrój podmiotów sportowych - od stowarzyszeń sportowych i małych klubów do okręgowych związków sportowych i dużych klubów sportowych. Więcej można przeczytać tu |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|