20 lipca 2016
Grzegorz Kita najpopularniejszym komentatorem ekonomicznym przy EURO 2016 W okresie obejmującym Mistrzostwa Europy w piłce nożnej we Francji oraz czas bezpośrednio przed i po mistrzostwach Grzegorz Kita okazał się najpopularniejszym, polski komentatorem ekonomicznym w zakresie Euro 2016. Po raz kolejny została doceniona prawie piętnastoletnia ekspercka praktyka zawodowa, wiedza i doświadczenia.
W okresie wokół EURO 2016 Prezes Kita został aż 23 razy poproszony przez przedstawicieli mediów o wypowiedzi, wywiady i komentarze w tematyce mistrzostw. Pięciokrotnie był zapraszany do programów telewizyjnych na obszerne analizy dot. mistrzostw (TVN24 BiS, Polsat News 2, TVP Info) Media zainteresowane opiniami Grzegorza Kity reprezentowały szeroki, różnorodny przekrój tematyczny i rodzajowy. Wśród nich znalazły się m.in. :
Szerokiej analizie poddawano także aktywności marketingowe sponsorów reprezentacji i Euro, poszczególne kampanie oraz zmiany w zachowaniach konsumentów. Nie obyło się również bez analiz stanu finansów UEFA, PZPN czy samego kraju-gospodarza. Trzeba także podkreślić, że łączna liczba wystąpień medialnych Pana Kity w okresie związanym z EURO 2016 była jeszcze wyższa i wyniosła aż 30 wystąpień. Część z nich nie dotyczyła jednak bezpośrednio tematyki mistrzostw ale np. nadchodzących igrzysk olimpijskich, perturbacji Górnik Łęczna/Arena Lublin, wprowadzania klubów piłkarskich na giełdę, zarządzania obiektami sportowymi itp. Warto także podkreślić, że powyższe liczby dotyczą jedynie: - większych i obszerniejszych materiałów (bez krótkich pojedynczych wypowiedzi) oraz - tzw. „materiałów pierwotnych” czyli nie są wliczane materiały cytowane następnie przez kolejne media a tylko wypowiedzi udzielone konkretnej, pierwszej redakcji. Całość zgromadzonego materiału można przejrzeć w dziale "SMP w mediach" Znajdują się tam również linki bezpośrednio prowadzące do materiałów źródłowych. Zapraszamy do lektury lub oglądania. Lista wystąpień medialnych Grzegorza Kity, Prezesa Sport Management Polska, w okresie obejmującym Mistrzostwa Europy w piłce nożnej w Francji w 2016r. oraz czas bezpośrednio przed i po mistrzostwach: 1. 2016-07-19 Piłka Nożna 2. 2016-07-13 Press 3. 2016-07-12 Wirtualnemedia.pl 4. 2016-07-11 TVP Info 5. 2016-07-08 Forbes 6. 2016-07-08 Money.pl 7. 2016-07-04 Press 8. 2016-07-02 TVP Info 9. 2016-07-01 Onet TV 10. 2016-06-30 Wirtualnemedia.pl 11. 2016-06-28 Puls Biznesu 12. 2016-06-27 Wirtualnemedia.pl 13. 2016-06-25 Wirtualnemedia.pl 14. 2016-06-24 Polsat News 2 15. 2016-06-21 Gazeta Bankowa 16. 2016-06-17 Wirtualnemedia.pl 17. 2016-06-16 Polsat News 18. 2016-06-16 Onet 19. 2016-06-15 Wirtualnemedia.pl 20. 2016-06-14 Press 21. 2016-06-12 Wirtualnemedia.pl 22. 2016-06-10 TVN24 BiS 23. 2016-06-10 Press Więcej można zobczyć w tym miejscu. |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|