Sport Management
19 października 2016
Gościem specjalnym tegorocznego, prestiżowego Forum Szefów Sprzedaży będzie Grzegorz Kita
Wiele zjawisk występuje wokół klubów i stadionów ale kibice stają się coraz bardziej atrakcyjną grupą docelową dla sprzedawców. Grupą o dużej lojalności i sile nabywczej. Tym bardziej, że jest to grupa daleko wykraczająca poza pojedyncze dyscypliny.

Gościem specjalnym tegorocznego, prestiżowego Forum Szefów Sprzedaży będzie Grzegorz Kita, prezes i właściciel Sport Managment Polska z wystąpieniem "Kibic jako klient".

Forum Szefów Sprzedaży to miejsce spotkań dyrektorów sprzedaży poszukujących rozwiązań podnoszących efektywność działu sprzedaży i zwiększających sprzedaż. Tematem przewodnim trzeciej edycji będzie klient nowych czasów : klient 3.0.

Podczas kongresu uczestnicy dowiedzą się m.in. :

- w jaki sposób podejmuje decyzje współczesny klient B2B i B2C;
- jakie umiejętności rozwijać u handlowców, aby sprostać oczekiwaniom klienta 3.0;
- na jakich zasadach opiera się prokliencki model sprzedaży;
- jakie trendy w komunikacji z klientem warto uwzględnić w strategii sprzedażowej firmy.

Nowością podczas tegorocznego Forum będą „round tables” – stoliki dyskusyjne z udziałem ekspertów.


Strona www wydarzenia:
Kongres_Sprzedażowy - Forum_Szefów_Sprzedaży
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje