19 października 2016
Gościem specjalnym tegorocznego, prestiżowego Forum Szefów Sprzedaży będzie Grzegorz Kita Wiele zjawisk występuje wokół klubów i stadionów ale kibice stają się coraz bardziej atrakcyjną grupą docelową dla sprzedawców. Grupą o dużej lojalności i sile nabywczej. Tym bardziej, że jest to grupa daleko wykraczająca poza pojedyncze dyscypliny.
Gościem specjalnym tegorocznego, prestiżowego Forum Szefów Sprzedaży będzie Grzegorz Kita, prezes i właściciel Sport Managment Polska z wystąpieniem "Kibic jako klient". Forum Szefów Sprzedaży to miejsce spotkań dyrektorów sprzedaży poszukujących rozwiązań podnoszących efektywność działu sprzedaży i zwiększających sprzedaż. Tematem przewodnim trzeciej edycji będzie klient nowych czasów : klient 3.0. Podczas kongresu uczestnicy dowiedzą się m.in. : - w jaki sposób podejmuje decyzje współczesny klient B2B i B2C; - jakie umiejętności rozwijać u handlowców, aby sprostać oczekiwaniom klienta 3.0; - na jakich zasadach opiera się prokliencki model sprzedaży; - jakie trendy w komunikacji z klientem warto uwzględnić w strategii sprzedażowej firmy. Nowością podczas tegorocznego Forum będą „round tables” – stoliki dyskusyjne z udziałem ekspertów. Strona www wydarzenia: Kongres_Sprzedażowy - Forum_Szefów_Sprzedaży |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|