Sport Management
26 sierpnia 2016
Grzegorz Kita uhonorowany eksperckim zaproszeniem na prestiżowy Kongres Regionów
Prezes Kita został zaproszony jako panelista na Kongres Regionów - największe i najbardziej prestiżowe spotkanie władz samorządowych w Polsce. Wspólnie z prezydentami największych polskich miast zastanowi się nad rolą wielkich imprez sportowych w strategiach promocyjnych miast i regionów.

Kongres Regionów to największe w Polsce miejsce spotkań przedstawicieli administracji samorządowej i państwowej oraz świata biznesu, nauki i organizacji pozarządowych, a także reprezentantów sportu, kultury i mediów.

W czasie dwóch dni sesji plenarnych i dyskusji panelowych – w obecności znamienitych gości, decydentów oraz uznanych ekspertów, omawiane są dobre praktyki oraz tematy związane z rozwojem miast i regionów.

Podczas uroczystej Gali wręczane zostają prestiżowe nagrody:

- w rankingu Prezydentów Miast N15 (Newsweek) oraz
- w rankingu „Miasta atrakcyjne dla biznesu” (Forbes),

a także rozstrzygnięty zostanie konkurs „Metamorfoza w moim Regionie. Przed i po”, w którym do wygrania jest 500 000 tys zł na kampanie promocyjna w mediach Grupy Onet - RASP.

VII Kongres Regionów odbędzie się w dniach 26-27 września w Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu.



Panel dyskusyjny:
Promocja wokół dużego wydarzenia – czy warto? Ryzyka i korzyści.
27.09. - 14:00-15:00

Program kongresu:
Program_Dzień II

Strona www wydarzenia:
Kongres_Regionów
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje