28 października 2009
Twarde dane na temat kryzysu w polskiej piłce Sport Management Polska (SMP) wspólnie z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia przedstawili pierwsze i jedyne w kraju badanie opinii publicznej na temat bojkotu Polskiego Związku Piłki Nożnej i akcji „koniec PZPN” – „Sytuacja w polskiej piłce nożnej w oczach kibiców”.
Badanie to wspólna, autorska inicjatywa Instytutu i SMP, lidera polskiego rynku marketingu i konsultingu sportowego.
Obydwie firmy wspólnie uznały, że emocjonalna i gorąca atmosfera panująca wokół polskiego futbolu wymaga rzetelnych badań i analiz socjologicznych. W czasie specjalnej konferencji prasowej zaprezentowano szerokie wyniki przeprowadzonych badań.
Największe zaciekawienie wzbudziła publikacja oczekiwań respondentów na temat, kto powinien zostać nowym selekcjonerem kadry:
Badaniem objęto reprezentatywną, ogólnopolską grupę osób zainteresowanych piłką nożną, w przedziale wiekowym 16-65 lat. Badanie zrealizowano techniką CAWI. Konferencja prasowa wywołała także olbrzymie zainteresowanie mediów.
Transmisje telewizyjne z publikacji wyników badań przeprowadziły m.in. : TVP, TVP Sport, Orange Sport, Polsat News, NSport, Superstacja. Szereg materiałów ukazał się także na antenach stacji radiowych: Radia Zet, Radia Euro, Radia ESKA czy RMF MAXXX. ***
Podmioty zainteresowane otrzymaniem dostępu do pełnego raportu z badań prosimy o kontakt z biurem Sport Management Polska. |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|