Sport Management
30 listopada 2016
G.Kita na Kongresie Infrastruktury Sportowej
Jutro rozpoczyna się Krajowy Kongres Infrastruktury Sportowej oraz Targi infraSPORT organizowane przez IAKS Polska.

Prezes Kita został zaproszony do dyskusji w panelu:
"Jak efektywnie zarządzać obiektami sportowo-rekreacyjnymi?".

Zagadnienie trudne, skomplikowane, generujące dużo problemów w ramach bieżącej działalności a nawet na poziomie strategicznym.

W panelu udział wezmą także:
  • Norbert Rokita - Prezes Zarządu Arena Szczecin Operator
  • Dr Stefan Kannewischer - Dyrektor Zarządzający Kannewischer Collection i Kannewischer Management AG
  • Dr. Jolanta Jedel (moderator)


Panel odbędzie się pierwszego dnia o godz. 16:30.


Więcej informacji na temat kongresu:
http://www.iaks.pl/news/2/39/Krajowy-Kongres-Infrastruktury-Sportowej.html
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje