Sport Management
20 czerwca 2017
Milion butelek izotoniku 4Move Runmageddon!
Runmageddon, najbardziej ekstremalny cykl biegów przeszkodowych w Europie oraz firma Foodcare, producent napoju izotonicznego 4Move, zacieśniają współpracę. Na jej mocy powstanie linia napoju izotonicznego 4Move dedykowana Runmageddonowi.

Edycja limitowana 4Move Runmageddon o smaku pomarańczowym dostępna będzie w sklepach w całej Polsce. Do sprzedaży trafi ponad milion butelek 4Move. Równocześnie prowadzony jest konkurs konsumencki, w którym do wygrania jest 140 pakietów startowych na dowolny bieg z cyklu Runmageddon. Wystarczy zakupić oznaczony produkt oraz odpowiedzieć na pytanie „4Move i Runmageddon to idealne połączenie bo..”.

„Runmageddon to nie tylko lider biegów w Polsce. To nowoczesna i innowacyjna marka, która zapewnia uczestnikom naszych wydarzeń wrażenia na najwyższym poziomie i dostęp do doskonałej jakości produktów. Runmageddon ma swoją dedykowaną linię ubrań, butów i oficjalny zegarek. Teraz nadszedł czas na napój izotoniczny, który jest niezbędny przy każdym wymagającym wysiłku fizycznym. Cieszymy się, że marka 4Move mocno stawia na współpracę z Runmageddonem, stawiając nas obok takich postaci jak Adam Nawałka czy Jose Mourinho, który również reklamowali ten napój” – powiedział Grzegorz Kita, wiceprezes i współwłaściciel Runmageddonu.

Od sierpnia br. dedykowany Runmageddonowi napój będą otrzymywać także zawodnicy startujący w kolejnych edycjach cyklu ekstremalnych biegów.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje