Sport Management
22 marca 2018
SMP objął patronatem wystawę malarstwa K.Paciorka
Połączenie sportu, malarstwa i snów popkultury. Wystawa obrazów "Bokserzy" Krzysztofa Paciorka.

Otwarcie już w najbliższą sobotę o godz. 17 w restauracji Champions w hotelu Marriott.

W nieformalnej i miłej atmosferze będzie można swobodnie porozmawiać o sporcie oraz sztuce i zanurzyć się w świat nie tylko Muhammada Ali, Mike Tysona czy Tomasza Adamka ale też Rocky'ego Balboa.

Zderzenie tak odmiennych zjawisk jak brutalność boksu i malarstwo to swoisty performance, który jest tak intrygujący, że Grzegorz Kita postanowił wesprzeć artystę w tym przedsięwzięciu i Sport Management Polska objął patronat nad tym wydarzeniem.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje