Sport Management
9 czerwca 2018
Pierwsze spotkanie członkowskie PKSN
We Wrocławiu odbyło się pierwsze spotkanie członków Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich. Obecni byli przedstawiciele 28 polskich związków sportowych, stowarzyszeń i federacji (wszystkich członków jest 34)

Spotkanie dotyczyło spraw ważnych dla przyszłości ruchu sportów nieolimpijskich w Polsce: statusu formalno-prawnego, modelu finansowania, współpracy z ministerstwami i jednostkami samorządu terytorialnego.

W pierwszej części Prezes Tomasz Dauerman podsumował dotychczasowe działania Komitetu, w tym m.in. zawarte porozumienia oraz przedstawił kolejne plany.

W drugiej części spotkania Grzegorz Kita - Przewodniczący Rady Głównej PKSN przedstawił główne założenia strategii marketingowej, zasady komunikacji, koncepcje działań PR i promocji Komitetu oraz zrzeszonych w nim dyscyplin sportowych a także działań budujących synergię.

Spotkanie pokazało też jak ogromny potencjał ma to środowisko i jak wiele osób w Polsce jest zaangażowanych w sporty PKSN.


  • Aeroklub Polski
  • Polski Związek Alpinizmu
  • Polska Federacja Parkour i Freerun
  • Polski Związek Karate Tradycyjnego
  • Polish Taekwon-Do Association/ Polski Związek Taekwon-Do
  • PZMWiNW - Polski Związek Motorowodny i Narciarstwa Wodnego
  • Korfball.pl
  • Federacja Tańca Sportowego
  • Polskie Stowarzyszenie Graczy Ultimate
  • Polski Związek Kendo
  • Polski Związek Snookera i Bilarda Angielskiego
  • Polski Związek Warcabowy
  • PZG.pl
  • Polski Związek Wędkarski
  • Polska Federacja Nordic Walking
  • Polski Związek Kickboxingu
  • Polska Społeczność Pole Sport - Polish Pole Sport Community
  • Polski Związek Sumo
  • Polska Unia Ssireum / Polish Ssireum Union
  • Polski Związek Unihokeja
  • RKP - Rycerska Kadra Polski
  • Polski Squash
  • Polish Tug of War Federation - Związek Przeciągania Liny
  • Lacrosse Polska
  • Polskie Stowarzyszenie Cheerleaders - Polish Cheerleading Association 
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje