9 czerwca 2018
Pierwsze spotkanie członkowskie PKSN We Wrocławiu odbyło się pierwsze spotkanie członków Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich. Obecni byli przedstawiciele 28 polskich związków sportowych, stowarzyszeń i federacji (wszystkich członków jest 34)
Spotkanie dotyczyło spraw ważnych dla przyszłości ruchu sportów nieolimpijskich w Polsce: statusu formalno-prawnego, modelu finansowania, współpracy z ministerstwami i jednostkami samorządu terytorialnego. W pierwszej części Prezes Tomasz Dauerman podsumował dotychczasowe działania Komitetu, w tym m.in. zawarte porozumienia oraz przedstawił kolejne plany. W drugiej części spotkania Grzegorz Kita - Przewodniczący Rady Głównej PKSN przedstawił główne założenia strategii marketingowej, zasady komunikacji, koncepcje działań PR i promocji Komitetu oraz zrzeszonych w nim dyscyplin sportowych a także działań budujących synergię. Spotkanie pokazało też jak ogromny potencjał ma to środowisko i jak wiele osób w Polsce jest zaangażowanych w sporty PKSN.
|
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|