Sport Management
6 września 2018
FitFot.pl w grupie Sport Management Polska
Do Grupy Sport Management Polska (SMP) dołącza FitFot.pl.
Grzegorz Kita (prezes i założyciel SMP) objął 25% udziałów w spółce.

Fitfot.pl to specjalistyczny serwis a jednocześnie rozbudowane narzędzie z zakresu foto marketingu. Przydatne dla organizatorów dużych wydarzeń sportowych, rekreacyjnych ale też koncertów, pikników czy wszelkich wydarzeń o dużej liczbie uczestników i widzów. Z takich imprez umożliwia udostępnianie konsumentom kilku, nawet kilkunastu tysięcy zdjęć w pełnych rozdzielczościach.

FitFot.pl to bardzo celne narzędzie komunikacyjne dla marketerów. Konsumenci chcą mieć zdjęcia jako pamiątki z wydarzeń i imprez organizowanych przez marki czy podmioty sportowe ale chcą też aby ich wizerunki były zabezpieczone a zdjęcia ze względu na rozdzielczość dawały się np. wydrukować. Tego nie zapewnia im ani Facebook ani inne darmowe narzędzia.

FitFot.pl to także rozwinięta technologia. W konstrukcję zaawansowanych mechanizmów i technologii serwisu, w przeciągu ostatniego roku zainwestowano ponad 200 tys.zł.

Więcej można przeczytać w artykułach na:
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje