Sport Management
23 lutego 2019
Grzegorz Kita gościem w Dzień Dobry TVN!
Z dumą reprezentują Polskę na arenach międzynarodowych. Zdobywają tytuły Mistrzów Świata i Mistrzów Europy. Ale pomimo tego na co dzień stykają się z problemami finansowymi.

Skąd biorą się te kłopoty polskich sportowców?

Na zaproszenie programu Dzień Dobry TVN, gośćmi Magdy Mołek i Marcina Mellera byli: pływaczka Alicja Tchórz oraz Grzegorz Kita, prezes SMP.

Tematem rozmowy były zagadnienia finansowania sportowców; w oparciu o głośną sprawę Doroty Banaszczyk.


Zapraszamy_do_obejrzenia_programu

Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje