Sport Management
20 marca 2019
Szkolenie dla Kompanii Piwowarskiej
Sport Management Polska został wybrany jako wykonawca specjalistycznego szkolenia dla Kompanii Piwowarskiej. W szkoleniu wzięła udział kilkunastoosobowa grupy marketingowców i brand managerów.

Grupa składała się z szerokiego zespołu pracowników klienta i jednocześnie praktyków rynkowych z całej Polski. W szkoleniu brali udział także m.in. menadżerowie regionalni.

Szkolenie osobiście prowadził Grzegorz Kita. Przedstawił ponad 7 godzin wykładu uzupełnianego pytaniami i dyskusjami. Tematem szkolenia było prowadzenie projektów marketingowych a zawłaszcza potencjał, zasady i dobre praktyki marketingu sportowego.

Prezentowane szkolenie składało się z 55 zagadnień i ponad 90 case study.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice szkolenia bhp katowice