20 marca 2019
Szkolenie dla Kompanii Piwowarskiej Sport Management Polska został wybrany jako wykonawca specjalistycznego szkolenia dla Kompanii Piwowarskiej.
W szkoleniu wzięła udział kilkunastoosobowa grupy marketingowców i brand managerów. Grupa składała się z szerokiego zespołu pracowników klienta i jednocześnie praktyków rynkowych z całej Polski. W szkoleniu brali udział także m.in. menadżerowie regionalni. Szkolenie osobiście prowadził Grzegorz Kita. Przedstawił ponad 7 godzin wykładu uzupełnianego pytaniami i dyskusjami. Tematem szkolenia było prowadzenie projektów marketingowych a zawłaszcza potencjał, zasady i dobre praktyki marketingu sportowego. W warstwie przykładów rynkowych prezentowane szkolenie składało się z 55 zagadnień i ponad 90 case study: - Zagadnienia I kategorii (proste) - 13 zagadnień - Zagadnienia II kategorii (zaawansowane) - 21 - Zagadnienia III kategorii (strategiczne) - 15 - Zagadnienia IV kategorii (wyrafinowane) - 6 |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|