Sport Management
9 kwietnia 2019
Sukces konferencji prasowej w Olsztynie
W ramach promocji Mistrzostw Europy w piłce ręcznej plażowej, wspólnie z Marszałkiem Województwa Warmińsko-Mazurskiego, została zorganizowana konferencja prasowa dla mediów regionalnych.

Na konferencji mieliśmy okazję gościć duże grono przedstawicieli mediów. Pojawili się m.in. przedstawiciele TVP, Radia Olsztyn, Gazety Wyborczej, Radia Eska.

Temat Mistrzostw Europy w piłce ręcznej plażowej budzi coraz większe zainteresowanie. Ważne są także walory promocyjne dla regionu Mazur Zachodnich.

W materiale telewizyjnym TVP3 Olsztyn, te tematy poruszane są od 40. minuty.
Zapraszamy do obejrzenia
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje