Sport Management
27 maja 2019
Dwie duże imprezy. Wrocław/Warszawa.
To był pracowity weekend pełen wrażeń i emocji. Dwie różne aktywacje, w dwóch różnych miejscach w kraju. Odmienne tematycznie i różniące się konwencją. 

Bardzo wymagające komunikacyjnie. Tylko w samej przestrzeni działań PR w ciągu trzech dni zrealizowaliśmy pięć informacji prasowych.

Z kolei liczba mikrotreści (posty, tweety) związanych z tymi projektami przekroczyła ponad 50!


✅ W Warszawie (Kępa Potocka) - sobota:
Po raz pierwszy w historii Strefa piłki ręcznej plażowej na Pikniku Olimpijskim i promocja Mistrzostw Europy w piłce ręcznej plażowej (Stare Jabłonki, 2-7.07.2019r.)

✅ We Wrocławiu (na Stadionie Wrocław) - niedziela:
Miasteczko Sportów Nieolimpijskich (10 dyscyplin sportowych) połączone z kongresem PKSN i wręczeniem nagrody Tytana dla Roberta Karasia (Mistrz i Rekordzista Świata w potrójnym Ironmanie) 


***
Link do strefy piłki ręcznej plażowej
https://www.facebook.com/events/470975943643036/ 

Link do Miasteczka Sportów Nieolimpijskich
https://www.facebook.com/events/469125063823115/
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje