Sport Management
10 października 2019
Grzegorz Kita gościem w studiu TVN24 BiS
Grzegorz Kita, prezes SMP, został zaproszony do studia TVN24BiS aby porozmawiać o głośnym kryzysie na linii NBA - Chiny do jakiego doszło w wyniku tweeta jaki zamieścił Daryl Morey - dyrektor generalny Houston Rockets. W weekend wrzucił na swoje konto twitterowe obrazek, na którym oprócz grafiki były słowa: "Walcz o wolność. Popieraj Hongkong". Uruchomiło to całą lawinę zjawisk.

Oprócz oburzenia rządu chińskiego czy pośpiesznych przeprosin ze strony NBA sprawa wywołała również reperkusje biznesowe. Producent obuwia Li-Ning oraz Shanghai Pudong Development Bank zapowiedziały, że zawieszają współpracę z zespołem z Houston. Również samo NBA poczuło się zagrożone. Wartość samego kontraktu telewizyjnego z Tencent to ponad 1,5 mld USD.


Zapraszamy do obejrzenia programu 
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje