17 października 2019
Kongres Turystyki Polskiej z udziałem SMP. ![]() Natomiast w drugim dniu, prezes Kita przeprowadził praktyczne warsztaty, na które zapisała się rekordowa liczba osób. W warsztatach wzięło udział prawie 60 uczestników. Zostali podzieleni na grupy robocze i z każdą z grup pan Kita pracował indywidualnie. W programie wystąpienia i warsztatów znalazły się m.in. takie zagadnienia jak: • Eventy sportowe i rekreacyjne jako narzędzie i platforma promocji • Rodzaje i zakresy produktów promocyjnych • Wpływ wydarzeń sportowych na mikroekonomię miasta i regionu • Wewnętrzne czynniki sukcesu – pozycjonowanie, koordynacja, multiplikacja • Tworzenie własnych produktów/projektów sportowych i rekreacyjnych. • Produkcja a promocja. Gdzie kryją się źródła porażek promocyjnych?! • Plasacja i zakup zewnętrznych marek sportowych • Grywalizacja sportowa, turystyczna i rekreacyjna • Marketing XXIw. – działanie lokalne, efekt globalny. • Promocja własnej ..promocji! W tym roku Kongres Turystyki Polskiej odbywał się w Świdnicy pod hasłem: "Turystyka w czasach experience economy". Strona www kongresu: http://kongresturystyki.pl/ |
![]() |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|