Sport Management
15 listopada 2019
Grzegorz Kita w debacie z Prezydentami Rzeszowa i Kielc
W zaszczytnym towarzystwie wystąpi prezes SMP, Grzegorz Kita podczas rzeszowskiej konferencji: "Zawodowcy i amatorzy. Sport w dużym mieście"

Spotkanie odbywa się w ramach znanego znanego cyklu Miasta Idei.





W gronie uczestników panelu nr.1 - debata "Pięść, piłka i zagrywka. Co wydarzenia sportowe dają miastom?" znajdują się:

- Tadeusz Ferenc, prezydent Rzeszowa,
- Bogdan Wenta, prezydent Kielc,
- Krzysztof Ignaczak, prezes zarządu Asseco Resovia Rzeszów
- Grzegorz Kita, prezes SMP

Organizatorem konferencji jest Gazeta Wyborcza, Miasto Rzeszów oraz Politechnika Rzeszowska.





#MiastaIdei #Rzeszów #MiastoIdei 
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje