Sport Management
21 stycznia 2020
SMP nominowany do Nagrody Biznesu Sportowego DEMES
Sport Management Polska został nominowany do Nagrody Biznesu Sportowego DEMES w kategorii "Kampania marketingowa"!  To ważne wyróżnienie. Tym bardziej, że dotyczy kampanii nie tylko nie mainstreamowej ale wręcz ultraniszowej (czyli takiej, której nie wspomaga budżet czy zainteresowanie samą dyscypliną) 

Statuetki DEMES mają na celu docenienie szczególnego wkładu w rozwój i profesjonalizację polskiego sportu, a także umiejętne wykorzystanie wiedzy i umiejętności w procesach zarządzania sportem.

W okresie III-VII.2019r. SMP zrealizował Kampanię promocyjną Mistrzostw Europy w piłce ręcznej plażowej(!), które odbyły się w Starych Jabłonkach k. Ostródy.

Szczególnie duże efekty osiągnięte zostały w działaniach social media. Pomimo pracy na profilach Piłki Ręcznej Plażowej o b.małej liczbie followersów (Facebook – 5 tys. obserwujących, Twitter – 200 followersów, Instagram – 1500 followersów)

- łączny, skumulowany zasięg działań wyniósł tylko w tych trzech kanałach social media aż 2,3 mln osób!
- w okresie zaledwie 4,5 miesiąca stworzyliśmy aż 964 mikrotreści (posty, tweety, stories)

Oprócz działań social media zrealizowanych zostało także:

- 18 komunikatów prasowych
- 2 konferencje prasowe
- strefa promocyjna podczas meczu Polska - Niemcy na Arenie Gliwice
- akcja komunikacyjno-promocyjna #HandballUnited
- pierwsza w historii strefa piłki ręcznej plażowej na Pikniku Olimpijskim
- akcja promocyjna "Alians dwóch Mistrzostw Europy" (z ME OCR, Gdynia)
- akcja komunikacyjno-promocyjna „Dziennikarze zapraszają”
- cykl "odliczeń" do rozpoczęcia mistrzostw

Szczególnie sensacyjne wyniki osiągnęły działania na Twitterze. Pomimo zaledwie 200(!) obserwujących profil, tworzony kontent był tak atrakcyjny i różnorodny, że podawały go dalej agencje informacyjne, federacje zagraniczne oraz influencerzy. Łączny, skumulowany zasięg to 788 tys. osób (wytworzono 508 tweetów) 

Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje