21 stycznia 2020
SMP nominowany do Nagrody Biznesu Sportowego DEMES ![]() Statuetki DEMES mają na celu docenienie szczególnego wkładu w rozwój i profesjonalizację polskiego sportu, a także umiejętne wykorzystanie wiedzy i umiejętności w procesach zarządzania sportem. W okresie III-VII.2019r. SMP zrealizował Kampanię promocyjną Mistrzostw Europy w piłce ręcznej plażowej(!), które odbyły się w Starych Jabłonkach k. Ostródy. Szczególnie duże efekty osiągnięte zostały w działaniach social media. Pomimo pracy na profilach Piłki Ręcznej Plażowej o b.małej liczbie followersów (Facebook – 5 tys. obserwujących, Twitter – 200 followersów, Instagram – 1500 followersów) - łączny, skumulowany zasięg działań wyniósł tylko w tych trzech kanałach social media aż 2,3 mln osób! - w okresie zaledwie 4,5 miesiąca stworzyliśmy aż 964 mikrotreści (posty, tweety, stories) Oprócz działań social media zrealizowanych zostało także: - 18 komunikatów prasowych - 2 konferencje prasowe - strefa promocyjna podczas meczu Polska - Niemcy na Arenie Gliwice - akcja komunikacyjno-promocyjna #HandballUnited - pierwsza w historii strefa piłki ręcznej plażowej na Pikniku Olimpijskim - akcja promocyjna "Alians dwóch Mistrzostw Europy" (z ME OCR, Gdynia) - akcja komunikacyjno-promocyjna „Dziennikarze zapraszają” - cykl "odliczeń" do rozpoczęcia mistrzostw Szczególnie sensacyjne wyniki osiągnęły działania na Twitterze. Pomimo zaledwie 200(!) obserwujących profil, tworzony kontent był tak atrakcyjny i różnorodny, że podawały go dalej agencje informacyjne, federacje zagraniczne oraz influencerzy. Łączny, skumulowany zasięg to 788 tys. osób (wytworzono 508 tweetów) |
![]() |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|