14 marca 2020
Wywiad z prezesem SMP na głównej stronie Onet.pl Ten materiał odbił się szerokim echem. Na głównej stronie Onet ukazał się obszerny, ekspercki wywiad z Grzegorzem Kitą, prezesem SMP.
Oprócz działu "Sport" zamieszczony został także w dziale #WiemzOnet i sygnowany był specjalnym wyróżnikiem "Tylko w Onecie". Wywiad eksponowany był przez cały dzień jako główna pozycja działu "Sport". "Metaforycznie ujmując, już teraz na sport spadła swoista ekonomiczna bomba atomowa, a jeśli nie odbędą się mistrzostwa Europy i igrzyska olimpijskie, spadnie druga. Cała architektura rynku została wywrócona dosłownie do góry nogami" - mówi Grzegorz Kita. "Obecny ekosystem sportowo-biznesowy uległ kompletnej anihilacji. Niektóre branże spowolniły, niektóre redukują się bardzo mocno ale niewiele jest branż, które tak jak sport dosłownie zniknęły z dnia na dzień. Straty globalnego rynku sportu będą liczone nie w milionach, tylko w miliardach dolarów" - dodaje ekspert i mówi: "Problemy dotkną nie tylko pracodawców ale i pracowników. Ucierpi wiele firm zewnętrznych często pozornie nie związanych ze sportem. Handel, produkcja, transport, hotelarstwo, turystyka, branża marketingu i reklamy, media" Onet - Wywiad_jest_dostępny_tutaj Pamiętaj !
Przeczytaj także co przewidywał Grzegorz Kita z wyprzedzeniem:
|
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|