Sport Management
14 marca 2020
Wywiad z prezesem SMP na głównej stronie Onet.pl
Ten materiał odbił się szerokim echem. Na głównej stronie Onet ukazał się obszerny, ekspercki wywiad z Grzegorzem Kitą, prezesem SMP. 

Oprócz działu "Sport" zamieszczony został także w dziale #WiemzOnet i sygnowany był specjalnym wyróżnikiem "Tylko w Onecie".

Wywiad eksponowany był przez cały dzień jako główna pozycja działu "Sport".

"Metaforycznie ujmując, już teraz na sport spadła swoista ekonomiczna bomba atomowa, a jeśli nie odbędą się mistrzostwa Europy i igrzyska olimpijskie, spadnie druga. Cała architektura rynku została wywrócona dosłownie do góry nogami" - mówi Grzegorz Kita.

"Obecny ekosystem sportowo-biznesowy uległ kompletnej anihilacji. Niektóre branże spowolniły, niektóre redukują się bardzo mocno ale niewiele jest branż, które tak jak sport dosłownie zniknęły z dnia na dzień. Straty globalnego rynku sportu będą liczone nie w milionach, tylko w miliardach dolarów" - dodaje ekspert i mówi:

"Problemy dotkną nie tylko pracodawców ale i pracowników. Ucierpi wiele firm zewnętrznych często pozornie nie związanych ze sportem. Handel, produkcja, transport, hotelarstwo, turystyka, branża marketingu i reklamy, media"


Onet  - Wywiad_jest_dostępny_tuta


        Pamiętaj !
  • Sport Management Polska świadczy usługi doradztwa strategicznego.
  • Z wyprzedzeniem przewidujemy trendy i zjawiska.
  • Pomagamy zarządzać zmianą.
  • Pomagamy jak działać w kryzysie.
Napisz do nas - biuro@sportmanagement.pl


Przeczytaj także co przewidywał Grzegorz Kita z wyprzedzeniem:

  • Co przewidywał na tydzień przed wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego w Polsce? Już wtedy prezes SMP radził całkowite przenoszenie aktywności biznesowych i eventowych na II poł. roku.  Więcej: obszerny wywiad na Extremalny.pl

  • Co przewidywał na pięć tygodni przed wprowadzeniem zagrożenia stanu epidemicznego w Polsce? Wpis m.in. na platformie LinkedIn
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje