30 stycznia 2020
Trafne prognozy SMP dot. pandemii koronawirusa Już 30. stycznia szef SMP uznał, że w obliczu niepokojących doniesień z Chin oraz alertów WHO należy uznać sytuację za bardzo poważną.
Grzegorz Kita określił ją mianem "Globalizm ujemny " - ze wszelkimi tego konsekwencjami dla prędkości roznoszenia się koronawirusa w ujęciu globalnym, poprzez współczesne środki komunikacji i przemieszczania się oraz związane z tym nawyki konsumenckie. Sport Management Polska bezwłoczenie uruchomiła proces dostarczania informacji dla swoich klientów wraz z rekomendacjami dot. zmian w działalności bieżącej oraz przyszłej. Najbardziej zdecydowane rekomendacje wydano w zakresie doradztwa strategicznego oraz zmian dotyczących projektów eventowych (odwoływanie imprez, zmiany terminów) Pamiętaj !
Napisz do nas - biuro@sportmanagement.pl #GlobalizmUjemny #koronawirus #DoradztwoStrategiczne |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|