Sport Management
10 listopada 2009
Sport Management Polska partnerem PZLA
Sport Management Polska (SMP) zostało oficjalnym przedstawicielem Polskiego Związku Lekkiej Atletyki w zakresie marketingu i reklamy. Umowa obejmuje m.in. przygotowanie profesjonalnej oferty sponsorskiej oraz działania mające na celu pozyskanie nowych sponsorów.

„Rozpoczynamy współpracę z jednym z najlepiej zarządzanych związków sportowych, który może poszczycić się piękną historią oraz wieloma sukcesami sportowymi. Ostatni występ na Mistrzostwach Świata w Berlinie 2009, gdzie nasi reprezentanci zdobyli 8 medali pozwala nam z wielkim optymizmem patrzeć w kierunku Igrzysk Olimpijskich w Londynie 2012” – powiedział prezes SMP Grzegorz Kita.

„Głównym celem naszej współpracy jest pozyskanie nowych partnerów biznesowych dla PZLA. Intencją Związku jest dostarczenie sponsorom usług marketingowych w oparciu o najlepsze światowe standardy. Sport Management Polska ma bogate doświadczenie w pracy ze sportem na poziomie narodowym. Wspólnie stworzymy nową jakość w polskim sporcie” – dodał Grzegorz Kita.

Oficjalna strona Polskiego Związku Lekkiej Atletyki: www.pzla.pl
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje