Sport Management
16 lipca 2020
Konferencja prasowa Mistrzostw Europy w tenisie stołowym
W Centrum Olimpijskim w Warszawie odbyła się konferencja prasowa dot. Indywidualnych Mistrzostw Europy w tenisie stołowym - Liebherr 2020 ITTF European Table Tennis Championships. Spotkanie z przedstawicielami mediów było prawdziwym świętem tenisa stołowego. W wydarzeniu udział wzięli reprezentanci Polski, przedstawiciele władz państwowych oraz prezydent federacji europejskiej.

Mistrzostwa Europy odbędą się w Warszawie w hali Torwar, w dniach od 15 do 20 września 2020 r. Weźmie w nich udział 40 reprezentacji, których zawodniczki i zawodnicy będą rywalizować o medale w grze pojedynczej, podwójnej oraz mieszanej. Medali będą bronić m.in. Polki, które dwa lata temu w Alicante zdobyły złoty i brązowy krążek w grze pojedynczej. Indywidualne Mistrzostwa Europy w tenisie stołowym będą jedną z niewielu imprez rangi Mistrzostw Europy, które w roku pandemii w ogóle się odbędą.

Konferencja zgromadziła szerokie grono gości. Oprócz zawodniczek, zawodników i trenerów reprezentacji, w wydarzeniu wzięły udział także gwiazdy polskiego tenisa stołowego m.in. Natalia Partyka, Leszek Kucharski czy Stefan Dryszel.

Wśród gości znaleźli się przedstawiciele polskich władz państwowych i federacji europejskiej. Spotkanie z tenisem stołowym zaszczycili swoją obecnością:
  • minister sportu Danuta Dmowska-Andrzejuk,
  • przewodniczący Komitetu Stałego Rady Ministrów Łukasz Schreiber,
  • prezydent Europejskiej Unii Tenisa Stołowego Ronald Kramer oraz
  • prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego Andrzej Kraśnicki.

Jako SMP mieliśmy przyjemność współorganizować i promować to wydarzenie.
 
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje