Sport Management
27 lipca 2020
Ekspercka wiedza SMP w e-booku Marketer+
Dostępny jest już poradnik „Jak mądrze przenieść swój biznes do internetu?”. Na zaproszenie Marketer+ i E-commerce w praktyce, Grzegorz Kita, szef SMP napisał kilka stron do tego poradnika.

Pandemia COVID-19 sprawiła, że większość tradycyjnych biznesów musiała z dnia na dzień zawiesić działalność. Najmocniej ucierpiały podmioty, które funkcjonowały tylko w świecie offline. Koronawirus przyśpieszył transformację cyfrową. Sposobem na dostosowanie się do nowej rzeczywistości może być e-commerce.

Redakcje czasopism „Marketer+” i „E-commerce w Praktyce” – specjalizujących się już od prawie 10 lat w dostarczaniu praktycznej wiedzy o marketingu, sprzedaży i e-commerce – postanowiły stworzyć e-book „Jak mądrze przenieść swój biznes do internetu?”. 

Redakcje poprosiły ekspertów o podzielenie się praktycznymi i nieoczywistymi wskazówkami na start – jak dla przyjaciela. Przedstawiamy rady, które autorzy chcieliby otrzymać na początku przygody z działalnością w internecie.

W poradniku znajdziecie m.in. :
  • Jakie pierwsze kroki podjąć, aby efektywnie pozyskiwać klientów i sprzedawać online?
  • Co dokładnie przemyśleć przed startem?
  • Jakie oprogramowanie wybrać?
  • Co robić samemu, a co zlecać na zewnątrz?

Zapraszamy do lektury. E-book jest do pobrania bezpłatnie.
  • 200 stron pełnych praktycznej wiedzy.
  • Swoją wiedzą dzieli się ponad 50 autorów
  • praktycy marketingu, e-commerce, stratedzy oraz marketerzy różnych branż i usług.


Link do pobrania: 
https://marketerplus.pl/teksty/jak-madrze-przeniesc-swoj-biznes-do-internetu-ponad-200-stron-praktycznych-wskazowek/
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje