27 lipca 2020
Ekspercka wiedza SMP w e-booku Marketer+ ![]() Pandemia COVID-19 sprawiła, że większość tradycyjnych biznesów musiała z dnia na dzień zawiesić działalność. Najmocniej ucierpiały podmioty, które funkcjonowały tylko w świecie offline. Koronawirus przyśpieszył transformację cyfrową. Sposobem na dostosowanie się do nowej rzeczywistości może być e-commerce. Redakcje czasopism „Marketer+” i „E-commerce w Praktyce” – specjalizujących się już od prawie 10 lat w dostarczaniu praktycznej wiedzy o marketingu, sprzedaży i e-commerce – postanowiły stworzyć e-book „Jak mądrze przenieść swój biznes do internetu?”. Redakcje poprosiły ekspertów o podzielenie się praktycznymi i nieoczywistymi wskazówkami na start – jak dla przyjaciela. Przedstawiamy rady, które autorzy chcieliby otrzymać na początku przygody z działalnością w internecie. W poradniku znajdziecie m.in. :
Zapraszamy do lektury. E-book jest do pobrania bezpłatnie.
Link do pobrania: https://marketerplus.pl/teksty/jak-madrze-przeniesc-swoj-biznes-do-internetu-ponad-200-stron-praktycznych-wskazowek/ |
![]() |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|