Sport Management
25 sierpnia 2020
Ekspert SMP zaproszony do panelu na Forum Wizja Rozwoju
Największe wydarzenie gospodarcze w północnej Polsce odbyło się z udziałem przedstawiciela SMP. Prezes Grzegorz Kita wziął udział w panelu dyskusyjnym: "Czy finansowanie sportu przynosi korzyści biznesowe?". Była to część bloku tematycznego "Ekonomia i Rynek Pracy".

Forum Wizja Rozwoju to największa na Pomorzu konferencja gospodarcza.

Łącznie obejmuje aż 81 paneli dyskusyjnych w ramach kilkunastu bloków tematycznych, ujmujących szerokie spektrum zagadnień kluczowych dla rozwoju polskiej gospodarki. Forum odbyło się w dniach 24-25.08.2020r. w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.


PANEL
Czy finansowanie sportu przynosi korzyści biznesowe?

Prelegenci:
  • Przemysław Dalecki – Dyrektor Gdyńskiego Centrum Sportu
  • Patryk Felmet – Dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS
  • Grzegorz Kita – Prezes Sport Management Polska
  • Ireneusz Madej – Pełnomocnik Wojewody Lubuskiego ds. sportu, szkolenia sportowego dzieci i młodzieży i współpracy z OPP
  • Piotr Matecki – Prezes zarządu firm PR9 oraz SportWin, pomysłodawca i organizator Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ oraz Gali Sportu i Biznesu
  • Bartłomiej Orzeł. – Wicedyrektor Centralnego Ośrodka Sportu


Więcej:
https://wizjarozwoju.pl/event/czy-finansowanie-sportu-przynosi-korzysci-biznesowe/
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje