Sport Management
13 grudnia 2009
Rekordowa oglądalność KSW 12
Gala KSW 12 osiągnęła wielki sukces marketingowy. Według AGB Nielsen Media Research transmisja w Polsacie i Polsacie Sport zgromadziła przed ekranami telewizorów łącznie ponad 5,7 mln widzów.

Walka wieczoru pomiędzy Mariuszem Pudzianowskim i Marcinem Najmanem uzyskała ponad 50 procent udziału w rynku (łączny udział Polsatu i Polsatu Sport w paśmie 23:50 – 23:59 wyniósł: 59% w grupie 4+ oraz 61% w grupie 16-49).

Cała Gala 12 KSW zgromadziła średnio 4,4 mln widzów przed ekranami Polsatu (37,45% udziału w rynku) oraz 0,65 mln widzów przed ekranami Polsatu Sport 5,47% udziału w rynku).

Polsat w trakcie emisji KSW 12 był absolutnym liderem rynku.

Inne liczby KSW 12
  • 554.000 ludzi obejrzało zapowiedź na YOUTUBE
  • 5.700.000 widzów obejrzało transmisję telewizyjną na POLASACIE i POLSACIE SPORT
  • 6.000 kibiców obecnych na warszawskim „TORWARZE”
  • 17.961.010 odsłon strony internetowej www.konfrontacja.com
Sport Management Polska jest oficjalnym przedstawicielem i brokerem reklamowym największej europejskiej gali MMA - Konfrontacji Sztuk Walki.

Strona internetowa: www.konfrontacja.com
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje