Sport Management
26 listopada 2019
Szkolenie - Komunikacja w czasach chaosu informacyjnego.
Ciężki a jednocześnie będący bardzo na czasie i uniwersalny temat. Grzegorz Kita zaprezentował go dla przedstawicieli 40 polskich związków sportowych podczas szkolenia na stadionie PGE Narodowy. 

Szkolenie odbyło się w ramach projektu: Akademia Zarządzania Sportem realizowanego przez Instytut Sportu - Państwowy Instytut Badawczy (Ministerstwo Sportu i Turystyki)


Tematyka wykładu zawierała następujące zagadnienia:

- Dlaczego tak znaczna część współczesnej promocji i komunikacji jest nieskuteczna?

- Jakie są koszty psycho-fizyczne prowadzenia social mediów?

- Czym jest strategiczne pojmowanie i pozycjonowanie działań z zakresu PR i social mediów?

- Dlaczego szukając rozwiązań technologicznych zaniedbujemy zasady logiki komunikacyjnej?

- Czy trendem przyszłości będzie symplifikacja? Upraszczanie działań podnoszące ich skuteczność.

- Czy omnichannel jest standardem czy "Bizancjum komunikacyjnym"?

- Jak to się dzieje, że poszukiwanym towarem na rynku staje się kreatywność?! 



Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje