26 listopada 2019
Szkolenie - Komunikacja w czasach chaosu informacyjnego. Ciężki a jednocześnie będący bardzo na czasie i uniwersalny temat. Grzegorz Kita zaprezentował go dla przedstawicieli 40 polskich związków sportowych podczas szkolenia na stadionie PGE Narodowy.
Szkolenie odbyło się w ramach projektu: Akademia Zarządzania Sportem realizowanego przez Instytut Sportu - Państwowy Instytut Badawczy (Ministerstwo Sportu i Turystyki) Tematyka wykładu zawierała następujące zagadnienia: - Dlaczego tak znaczna część współczesnej promocji i komunikacji jest nieskuteczna? - Jakie są koszty psycho-fizyczne prowadzenia social mediów? - Czym jest strategiczne pojmowanie i pozycjonowanie działań z zakresu PR i social mediów? - Dlaczego szukając rozwiązań technologicznych zaniedbujemy zasady logiki komunikacyjnej? - Czy trendem przyszłości będzie symplifikacja? Upraszczanie działań podnoszące ich skuteczność. - Czy omnichannel jest standardem czy "Bizancjum komunikacyjnym"? - Jak to się dzieje, że poszukiwanym towarem na rynku staje się kreatywność?! |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|