Sport Management
2 stycznia 2021
SMP w mediach. 54 razy w roku 2020!
Miłe dla nas podsumowanie roku! W 2020r. Grzegorz Kita, prezes SMP miał okazję, przyjemność ale i odpowiedzialność 54 razy udzielać dla mediów komentarzy eksperckich i wywiadów.

Sport Management Polska założone zostało w 2002r. Pakiet wiedzy, projektów i doświadczeń posiadamy spory. Ale niezależnie od posiadanej wiedzy czy lat doświadczenia takie sytuacje zawsze wymagają dodatkowej pracy, analizy dodatkowych materiałów, zastanowienia, czasu ⏳

W dużej mierze każda taka sytuacja zamienia się w tworzenie swoistej opinii eksperckiej, prognozy, mini ekspertyzy a czasem wręcz rzeczywistej ekspertyzy mającej tylko charakter czy formę mediową. Bardziej przyswajalną, uproszczoną.

Dużą sztuką jest też zachowanie niezależności i unikanie koniunkturalizmów. W niektórych przypadkach to są całkiem trudne sprawy. Sporym wyzwaniem są także prognozy. Podejmujemy estymacyjną rękawicę ale ryzykując niezrozumienie zanim sprawy potoczą się w przewidywanym kierunku.

Taka liczba to także duży przegląd rynku. Konieczność przeanalizowania wielu transakcji, zdarzeń, konfiguracji. Dzięki temu poszerza się wiedzę ale też tworzy się swoiste kompendium zdarzeń rynkowych.

W całości ten zbiór opinii i komentarzy dostępny jest na stronie internetowej SMP:

https://sportmanagement.pl/smp-w-mediach.html

Zapraszamy do lektury. 
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje