Sport Management
13 czerwca 2021
Ekspert SMP w długiej dyskusji na antenie TVP Sport
Finanse EURO i UEFA. Jakie przychody osiąga UEFA? Ile generują pojedyncze ME?
Na czym polega zmiana warty w gronie sponsorów globalnych?

Do studia telewizyjnego TVP Sport został zaproszony Grzegorz Kita, prezes SMP, aby porozmawiać o tych zagadnieniach.

Zachęcamy do obejrzenia. Rzadko zdarza się aby takim tematom poświęcano w telewizji aż tyle czasu. Prawie 40 min treściwej rozmowy o liczbach, trendach, kierunkach rozwoju.

Link_do_materiału_video
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje