Sport Management
30 marca 2021
Badanie "Polacy przez Wembley"
- Tylko 7,5% polskich kibiców wierzy w zwycięstwo polskiej reprezentacji w meczu Anglia - Polska.
- Ponad 73% uważa, że wygra Anglia.
- Kibice zdecydowanie preferują duet napastników Piątek - Świderski. Dominacja wyboru aż 83% !

Badanie: "Polacy przed Wembley" #ENGPOL
Autorzy: Sport Management Polska / P.Chmielowski
CAWI N=1065 (18-54 lat, zainteresowani sportem)
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje