Sport Management
21 października 2021
Wykłady na Forum Sportu i Biznesu 2021
Na XIX Forum Sportu i Biznesu. Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska poprowadził  specjalistyczne wykłady i warsztaty na temat tworzenia i promowania "produktów sportowych".

W programie znalazły się m.in. takie zagadnienia jak:

- Jak tworzyć i konfigurować "produkty sportowe"?
- Jak promować i prowadzić komunikację dyscyplin i projektów nie mainstreamowych?
- Czego wymagają ambitne i nowe projekty?
- Jak konstruować i promować „niegotowce”?
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje