Sport Management
12 sierpnia 2009
Campus sponsorem głównym Ekspedycji Syberia Mongolia 2009
Marka Campus została sponsorem głównym Ekspedycji Syberia Mongolia 2009, która wystartuje 14 sierpnia z Warszawy i potrwa ok. 50 dni.

Sponsorami wyprawy, której oficjalna nazwa brzmi „Campus Syberia Mongolia Expedition 2009”, zostały ponadto firma farmaceutyczna Krka oraz Alma Market, a partnerem fotograficznym – marka Sony.

Współpracę z Campus i Sony zapewnił partner marketingowy projektu, firma Sport Management Polska.

W Campus Syberia Mongolia Expedition 2009 weźmie udział czterech podróżników, którzy dwoma samochodami terenowymi pokonają ponad 22 tysiące kilometrów. Wyprawą pokieruje doświadczony podróżnik offroadowy Michał Rej, organizator m.in. ekspedycji Tien-Shan 2007.

„Cele wyprawy to m.in. pokonanie bardzo trudnej trasy wzdłuż Bajkalsko-Amurskiej Magistrali Kolejowej (BAM) i mongolskiej części pustyni Gobi. Celem społecznym wyprawy jest dostarczenie darów mieszkańcom syberyjskiej wsi Wierszyna – potomkom emigrantów z Małopolski i Zagłębia Dąbrowskiego” – powiedział Grzegorz Kita, szef Sport Management Polska.

Strona internetowa: www.syberia-mongolia.pl
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje