Sport Management
8 października 2021
Ekspert SMP w obszernej rozmowie o skokach narciarskich
Od nowego sezonu transmisji z zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich nie będzie już w TVP! To sytuacja, której nie było od 20 lat. Od teraz transmisje dostępne będą w TVN.

- Dla TVP to wstrząs i katastrofa. Telewizja Publiczna ponosi straty na poziomie wizerunkowym, ale też biznesowo-finansowym oraz w sensie merytorycznym, jeżeli chodzi o ofertę programową - komentuje sprawę dla WP SportoweFakty, prezes Sport Management Polska.

Cały wywiad jest dostępny TUTAJ
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje